דף הבית
צור קשר
מפת האתר
חדשות ללקוחותנו
7/7/2010
צילר לתפוקה של 50 טון קירור

9/5/2009
למכירה פקאג' -יחידה מושלמת תפוקה 40 טון קירור

9/5/2009


דף הבית עלינו מיזוג אויר תעשייתי צילרים ומערכות מים מערכות פינוי עשן מערכות איורור תעשייתי מערכות אבכ חסכון באנרגיה גלריה צור קשר
 
רישום
עשרות שנות ניסיון ומאות מערכות תעשייתיות גדולות עובדות ומתפקדות הן ההוכחה ליכולתנו. הרשם עכשיו ואנחנו אישית נחזור אליכם.
 
שם:
אי-מייל:
 
 
 
 
שפוצים, שיפוץ משרדים
 
שיפוץ משרדים מפתח להצלחה עסקית

שיפוץ המשרד הוא חלק הכרחי בהצלחתו של כל עסק, מקום בו נסגרות עסקאות גדולות ומתגלגלים בו הרבה כספים צריך לשדר אווירה של ביזנס זאת אומרת יוקרה עכשוויות ומצליחנות.אולם למרבה הפלא לא צריך לרושש את חשבון הבנק שלך בכדי להגיע למראה המשרדי המודרני והעכשווי. בעזרת תכנון נכון ושימוש באמצעים חכמים אפשר לשוות גם לאלמנטים ישנים מראה מדליק המדיף ניחוח של הצלחה.

קודם כל לפני שמתחילים,אם המשרד שלך זקוק לשיפוץ, ראה בזה סימן טוב. העובדה כי עיצוב המשרד שלך זקוק לתחיה או רענון אומרת בראש ובראשונה כי אתה נמצא בעסקים כבר מספיק זמן בשביל לאבד את הסגנון הקודם וזה כבר הישג ששווה לחגוג. עם זאת, אם התקציב שלך אינו ברמה שהיית רוצה,הירגע. גם כאשר הכסף הוא מוגבל טיפים לעיצוב מקצועי יכולים להוביל אותך בדרך קלה ומהירה כדי ליצור את מראה המשרד החדש שאתה כה מייחל לו. כבר בפגישה הראשונה עם מעצב הפנים שלך, התחל לדון עמו בדרכים למקסם את הפוטנציאל של המשרד שלך על ידי הצבת מראה חדיש על התכונות של האלמנטים הקיימים.למרות שמעצב הפנים שלך צריך להיות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר אין זה אומר שצריך להחליף את כל תכולת המשרד.גם במשרדים מפוארים אין צורך להגיע לבזבוזים ללא צורך אפילו אם אתה מקווה שהשיפוץ במשרד יעלה את היקף העסקאות שלך באחוזים נכבדים.

רצפות ושטיחים: גם אם השטיח במשרד שלך עובר ניקוי באופן שוטף תנועת הלקוחות והעובדים פוגעת בו יותר מאשר בכל אזור אחר במשרדך. תחשוב על זה: לקוחות ועובדים צריכים לנוע, ואתה לא יכול באמת לצפות מהם לקחת את הנעליים שלהם ברגע שהם נכנסים בדלת המשרד. כמובן, זה הזמן לחשוב על להחליף את השטיח שלך. בעוד שהתקנת השטיח החדש היא לא משימה קלה,יש לה השפעה גדולה מאוד. בחירת  צבע חדש ומודרני יותר יכולה להעניק למשרד המשופץ שלך מראה  טרי כל כך עד שהלקוחות יחשבו שכל המשרד כולו עבר  שיפוץ.

קירות: לעתים קרובות שכבה של צבע טרי על הקיר יכולה לא רק להחיות את סביבת העבודה שלך, אלא גם לעורר יצירתיות חיובית. מגמות צבע באים והולכים, וגם אם המשרד שלך  עדיין תקוע בסגנון הצבעים הבהירים של שנות ה -80 וה -90 צביעה ושיפוץ של כמה קירות או אזורים בודדים כמו אזור הישיבות למשל תוכל לשוות מראה מרענן לכל המשרד.

כיסאות: כשם מגמות צבע באים והולכים,כך גם הרהיטים במשרד יכולים להפוך במהירות למיושנים לא אפנתיים ובלויים מרוב שימוש. במקום לזרוק את כל הכסאות מדוע לא תשקול לשפץ אותם על ידי שימוש בבדים ובמילויים חדישים.

שטח:הדבר החשוב ביותר וגם האפקטיבי ביותר אשר יכול לשנות את מראה המשרד ואת אופי העבודה בו מהקצה אל הקצה הוא ניצול נכון של שטח המשרד. מעצב פנים טוב יכול לעזור לך להסתכל על המשרד שלך בדרך חדשה לגמרי עד שלא היית מזהה שזהו בעצם המשרד הישן שלך. ניצול נכון של שטח המשרד יכול גם לחסוך במקום ובכסף,כאשר אפשר לסגור חלקים שאינם נחוצים או להסב אותם לשימוש אחר. ולעומת זאת באזורים שכן ינוצלו תוכל להעניק לעובדים שלך תחושה של פתיחות וזרימה אנרגתית חיובית אשר יאפשרו להם לעבוד טוב יותר ובפחות מאמץ.
זכור, שיפוץ הוא משהו שצריך לחגוג. זה ציון דרך בקריירה של החברה אשר מציגה עוצמה ואריכות ימים. בעזרת קצת תכנון יעיל  על ידי מעצב/ת פנים טוב/ה, תוכל לתת למשרד שלה הרבה יותר ממתיחת פנים, בלי לשבור את חשבון הבנק.ולכן אתה צריך את חברה שתיתן לך את הפתרונות האופטימליים, פתרונות שישתמשו באלמנטים הקיימים וימקסמו אותם עבור הצרכים המיוחדים של החברה והעסק שלך. אצלנו ברנטל הגענו במהלך עבודה של שנים למומחיות יוצאת דופן בתחום שיפוץ המשרדים ובתכנון אופטימאלי המתאים עצמו לדרישות הלקוח. הצוות שלנו מורכב ממיטב המומחים והמעצבים בתחום עשה לעצמך ולעיסקך טובה התקשר עכשיו לרנטל והעבר את העסק שלך לשלב חדש ומצליח.

 חברת רנטל מהנדס אורי גולדשטיין: 077-9317206                 050-2516292   

 לסירטון החברה, לחץ על הלינק: מיזוג אוויר תעשייתי

 
עלינו
מאמרים מקצועיים בתחום מיזוג אויר תעשייתי
שפוצים, שיפוץ משרדים
 
 
חברת רנטל מתמחה בשיפוץ משרדים מדוגם מהיר וחסכוני התקשר עכשיו למהנדס אורי גולדשטיין משרד 077-9317206 סלולרי 0502516292
 
מפת האתר : עלינו : מערכות פינוי עשן : מאמרים מקצועיים בתחום מיזוג אויר תעשייתי : מערכות VRF : שפוצים, שיפוץ משרדים : מזגן אינוורטר
 
לינקים לאתרים אחרים : 2 : 3 : 4 : 5 : 6 : 7 : 8 : 9 : 10
 
© 2024 כל הזכויות שמורות |